Borduurstudio Van Miran 1

Vraag & Antwoord

LETTERTYPEKEUZE

Bij ieder product is het mogelijk om een lettertype te kiezen. Er is een lettertype generator waar je de gewenste naam kunt invullen. Je kunt dan van alle lettertypes een voorbeeld zien. Mocht het lettertype er niet tussen staan, we hebben ontzettend veel lettertypes in ons systeem die niet op de webshop staan.  Vraag gerust om meerdere lettertypes door het sturen van een berichtje. 

KLEUR GAREN

Een kleur garen is altijd lastig om te kiezen. Er zijn meer dan honderd kleuren garen. Wij hebben ervoor gekozen om de standaard kleuren garen op de webshop te zetten. De rondjes kleuren vallen op elke computer/tablet/mobiel anders uit. Twijfelt u? Stuur dan gerust een mail naar info@vanmiran.nl . Ook een Whatsapp bericht of telefoontje (06-27961486) is geen probleem. 

BORDUREN VAN EEN KNUFFEL.

Er wordt vaak gevraagd of een borduring zichtbaar is aan de achterkant van een knuffel. Het antwoord daarop is ja! Wij maken geen knuffels open of los voordat wij het gaan borduren. De reden daarvan is, dat wij het nooit weer zo mooi dicht kunnen krijgen als dat de makers van de knuffels dat kunnen. Tevens kost het ontzettend veel tijd om een oor open te halen, te gaan borduren en later weer dicht te naaien.  Ook al staat het minder mooi, een borduring van een knuffel is wel de MEEST veilige manier om een knuffel te voorzien van naam en/of tekst. Een borduring kan tot 90 graden gewassen worden en laat niet los. 

DE KLEUREN VAN EEN PRODUCT. 

Soms wil het wel eens voorkomen dat een kleur van een product er in werkelijkheid anders uit ziet. Dat kan komen door het licht van een mobiele telefoon.  Sommige telefoons hebben een donkerder of lichter scherm waardoor de kleuren van een product anders kunnen uitvallen. Helaas kunnen wij daar niks aan veranderen en kunnen wij om die reden gepersonaliseerde producten niet retourneren. 

INPAKSERVICE

Alle producten die u bij ons besteld, kunnen leuk verpakt worden met cadeaupapier, folie of een tasje. Bij de producten kunt u een keuze maken.  Heeft u bepaalde wensen voor het inpakken, laat het ons dan weten. 

BESTELLEN
Alle artikelen kunnen via de webshop besteld worden. Nadat u de bestelling heeft geplaatst en betaald krijgt u een bevestigingsmail.
Krijgt u geen mail? Het wil nog wel eens voorkomen dat deze in de ongewenste post terecht komt.

BETALEN
U kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna en overboeken. 

VERZENDKOSTEN
Voor het verzenden van bestellingen hanteren wij 3 verschillende tarieven.
– Afhalen in Bakkeveen op afspraak is gratis. Maak voor het afhalen van bestellingen een afspraak via de mail of Whats-App.
– Brievenbuspakketjes Nederland € 4,85
– Pakketpost Nederland € 7,65
– Verzenden naar België € 9,30

LEVERTIJD

De meeste artikelen zijn op voorraad. Daarvan is de levertijd 2 tot 5 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden.

KORTINGSCODE

De kortingscodes zijn niet geldig i.c.m. met andere kortingscodes of op artikelen die in de opruiming of aanbieding zijn. 

RUILEN OF RETOURNEREN

  • Ruilen of retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na levering. 
  • Het artikel mag niet beschadigd zijn en is compleet.
  • De retourkosten zijn voor de klant zelf. Tevens moet het product stevig verpakt worden.
  • Bij een retour wordt het bedrag binnen 14 dagen op uw rekening gestort. 
  •  Veel van onze producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”
  • Het kan eens voorkomen dat er een naam of woord verkeerd is geschreven. Mocht het de fout zijn van Borduurstudio van Miran, dan wordt het kosteloos vergoed. In dat geval krijgt u een retourlabel via de mail. Nadat u het product heeft geretourneerd ontvangt u een nieuw product. Wij sturen geen nieuw product op zolang het verkeerde product nog niet retour is gestuurd. 

AFHALEN VAN BESTELDE PRODUCTEN

Het is mogelijk om uw producten bij ons af te halen. Als uw bestelling is afgerond krijgt u via de mail een code van de kluisjes die bij ons op de oprit staan. U kunt met de code het sleutelkastje openen en met de sleutel kunt u het kluisje openen. De kluisjes zijn 24/7 beschikbaar. Zo kunt u uw bestelling halen wanneer u tijd heeft. Daarvoor hoeft u geen afspraak te maken.

BORDUREN VAN EIGEN PRODUCTEN

Het borduren van eigen producten is mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op. LET OP: het inbrengen van eigen producten is geheel op eigen risico. 

De waardering van www.vanmiran.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 497 reviews.

join the family

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Begin met chatten
1
Vraag het Miranda
Hallo, kan ik je helpen?