Heeft u een klacht over onze producten of webshop?
Wij horen graag uw klacht aan en dat mag u mailen naar info@vanmiran.nl
Wij raden u aan om de klacht is aan ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je een spoedbestelling, b.v. als er een baby geboren is, dan kun je me het snelst bereiken via 06-42271779
Heb je eigen producten waar een naam, tekst, logo o.i.d. op moet? Dat kan! Geen probleem.
Maar het inbrengen van eigen spullen is geheel op eigen risico. Mocht u na een borduring of bedrukken niet tevreden zijn, dan zijn wij niet aansprakelijk.
Powered by WDA webdesign – Zevenhuizen (Gn)