Borduurstudio Van Miran 1

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heeft u een klacht over onze producten of webshop?  

Wij horen graag uw klacht aan en dat mag u mailen naar info@vanmiran.nl

Wij raden u aan om de klacht is aan ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.vanmiran.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 338 reviews.

join the family

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Meivakantie!

Van 25 april t/m 10 mei 2024 worden er geen producten geborduurd en verzonden, want we gaan dan heerlijk van de meivakantie genieten!

Bestellingen kunnen wel geplaatst worden, maar worden na 10 mei 2024 in behandeling genomen.

Doe je in de meivakantie een bestelling? Gebruik dan de kortingscode:

meivakantie2024

en ontvang 10% korting.

Jollein badjassen - Borduurstudio Van Miran

**kortingscode is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes en aanbiedingen!

Begin met chatten
1
Vraag het Miranda
Hallo, kan ik je helpen?